Do dystrybucji na polskim rynku trafi ponad 160 000 butelek oznakowanych medalowymi naklejkami – znakiem wyróżnienia przyznanego w konkursie Wino na medal. Medalowe wina można będzie znaleźć zarówno na półkach wszystkich formatów sklepów, jak w kartach restauracji czy wine barów.
W czwartej edycji konkursu Wino na Medal nagrodzonych zostało 88 spośród 160 zgłoszonych win. Jury przyznało 7 medali złotych, 33 srebrne i aż 48 brązowych. Dystrybutorzy wszystkich nagrodzonych produktów mogą przez cały rok używać znaku nagrody m.in. w formie naklejki na butelkę, która zwiększa szansę wyboru wina przez konsumentów. W tym roku symbolami przyznanych medali oznaczą swoje butelki tacy importerzy i producenci, jak United Beverages, CEDC, Cerville Investments, Platinum Wines, TiM S.A., Centrum Wina, Winnica Libiąż, czy Prime Wine.
Konkurs adresowany jest do importerów, dystrybutorów, producentów, a także sklepów, które same selekcjonują i sprowadzają wina na potrzeby swojej autorskiej oferty.